reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslava Kubáňová

Miroslava Kubáňová

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladé žieňa snažiace sa prežiť v tejto džungli menom SVET. Zatiaľ sa mi však nedarí vyzerať vždy normálne, ale na to si časom zvyknete (Dúfam). Zoznam autorových rubrík:  OkamihyŽivotné trampotyMoje výplodyNaša trieda

reklama

Okamihy

Hrabala som sa v smetiach

Miroslava Kubáňová

Hrabala som sa v smetiach

Tento víkend sa v Istropolise konal Comics-salon a Istrocon 2008 a ja som tam vypomáhala. Zažila som množstvo zábavy, postretala množstvo ľudí, ale bohužiaľ nie je vždy všetko dokonalé a stala sa aj veľmi nepríjemná vec, vďaka ktorej som skončila prehrabávaním odpadkov.

  • 16. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 769x
  • 2
Keď plány nevyjdú, ako by mali

Miroslava Kubáňová

Keď plány nevyjdú, ako by mali

Nie som človek ktorý si často niečo plánuje, ale tentokrát to bez plánov nešlo. Ja a môj kamarát sme sa rozhodli navštíviť našu spoločnú kamošku, ktorá býva v Čechách. Náš trojdňový pobyt sme vyplnili plánmi na návštevu hradov a historických pamiatok, pretože okolie, kde ona býva je prekrásne a plné starých budov a kúsok od Terezína, kam sme tiež plánovali skočiť. Ale náhoda je blbec.

  • 5. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 511x
  • 20
Vinná- strčila do starenky na zastávke!

Miroslava Kubáňová

Vinná- strčila do starenky na zastávke!

Ańo, priznávam sa, som vinná. Ublížila som starenke, ktorá vedľa mna čakala na električku a teraz by som sa asi mala hlásiť na polícii, alebo aspoň zaliezť do kúta a sypať si popol na hlavu. Ale rada by som sa aj obhájila, mám na to právo predsa.

  • 30. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 112x
  • 29
Keď vás milujú, máte čo riešiť

Miroslava Kubáňová

Keď vás milujú, máte čo riešiť

Nejdem tu hovoriť nič o sladkom hnedastom nápoji, ktorý je v týchto letných dňoch populárny, ale o obyčajných policajtoch, ktorí vám vždy vedia vyrobiť zábavu práve vtedy, keď to najmenej čakáte.

  • 3. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 228x
  • 40
Deti nosia bociany.

Miroslava Kubáňová

Deti nosia bociany.

Ľudia sú od prírody zvedavé tvory a tak sa nemožno čudovať, že stále niečo skúmajú a snažia sa prísť veciam na koreň. Pri skúmaní rôznych vecí sa však dá dopracovať k rôznym výsledkom a záverom, ktoré nie sú správne, ale existujú na ne dôkazy. Skvele nám toto mylné vysvetlenie podložené dôkazmi demonštroval náš profesor na prednáške.

  • 11. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 505x
  • 12
reklama
Kde sú deti?

Miroslava Kubáňová

Kde sú deti?

Bývam na veľkom sídlisku, kde stále vidíte niekoho behať po ulici. Minule som si len tak sedela v okne a sledovala, čo sa vonku deje a tak som sa troška zamyslela nad tým, čo som videla. Samí dôchodci ponáhľajúci sa do obchodu a mládež zgrupujúca sa po vchodoch a lavičkách, odkiaľ počuť len zvuk hudby z mobilných telefónov.

  • 27. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 895x
  • 8
negatívna reklama je lepšia.

Miroslava Kubáňová

negatívna reklama je lepšia.

Nie je to nič nové pod slnkom. Ide o samozrejmosť, že v tejto dobe si pozornosť ľudí udržiavajú hlavne negatívne udalosti než pekné a veselé.

  • 18. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 244x
  • 5
Ďalší do partie

Miroslava Kubáňová

Ďalší do partie

V práci niekedy ani nezáleží na tom, čo tam robíte a ako dlho, hlavné je aby bol kolektív perfektný. Základom je zábava a zmysel pre humor. Pri príchode nováčika do tímu sa preto najprv musí trošku otestovať. Základným testovacím prvkom je samozrejme žartovanie.

  • 28. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 049x
  • 5
Veď je to len hra...

Miroslava Kubáňová

Veď je to len hra...

Tak túto vetu môžete niektorým ľuďom opakovať donekonečna a napriek tomu budú všetky hry, či zápasy prežívať možno aj viac než samotní hráči. Nepatrím k tým fanatickým fanúšikom, ale keď sa vyskytne nejaká tá veľká udalosť ako napríklad majstrovstvá sveta či Davis cup, aj mňa začína chytať eufória. Pár ľudí v mojom okolí sa však postaralo o zábavu svojimi záchvatmi eufórie a kúskami čo v zápale predvádzali..

  • 19. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 780x
  • 3
Keď chýba to, čo nemáme radi.

Miroslava Kubáňová

Keď chýba to, čo nemáme radi.

Od lásky k nenávisti nie je ďaleko a naopak. Paradoxne nám niekedy veľmi chýba práve to, čo sme nenávideli, či už človek s ktorým sme nevydržali ani minútu, alebo práca, ktorá nám liezla na nervy a o čom sme rozhlasovali, že sa nevieme dočkať rozlúčky..

  • 30. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 929x
  • 1
reklama
Ako tri písmenka dokážu zmeniť život

Miroslava Kubáňová

Ako tri písmenka dokážu zmeniť život

"Prečo je život taký komplikovaný?", pýtam sa sama seba takmer každý deň. Musím urobiť toľko vecí ak chcem dosiahnuť milión ďalších, potrebujem toto ak chcem tamto..a niekedy nemôžem spraviť nič, jednoducho je to dané a som v keli. A prednedávnom som zistila, že celý život ovplyvňujú iba tri písmenka...

  • 22. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 111x
  • 6
Nečakaná prechádzka vo dvojici

Miroslava Kubáňová

Nečakaná prechádzka vo dvojici

Milujem prechádzky a neviem si bez nich predstaviť život.Či je leto alebo dva metre snehu, je mi to jedno, nič mi nezabráni vyjsť si nachvíľu von. Na internáte túto moju záľubu nikto nezdieľa a tak chodievam väčšinou sama.Tentokrát som však nebola tak celkom osamelá.

  • 19. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 058x
  • 2
Rektálny alpinizmus v praxi

Miroslava Kubáňová

Rektálny alpinizmus v praxi

Je to asi najznámejšia metóda a všade sa dá stretnúť s ľuďmi, ktorí vďaka nej dosahajú k závisti svojich kolegov zázračne rýchlo dobré výsledky. Dnes ma však prekvapil brat, keď ma zavolal k televízoru aby som sa prišla na jedného používateľa tejto metódy kuknúť. Nie, nejdem tu hovoriť o politike..

  • 15. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 466x
  • 3
Piatok 13 alebo najšťastnejší deň za posledných pár týždňov

Miroslava Kubáňová

Piatok 13 alebo najšťastnejší deň za posledných pár týždňov

"dneska je piatok trinásteho", potešila ma spolubývajúca, len čo som vykukla spod perín. Potom mi ešte aj nesedelo číslo milónovej dvacky ( ako je to možnéé?! :) )a tak to začalo vyzerať ako normálny bežný deň.Lenže nie je všetko vždy také ako to na prvý pohľad vyzerá...

  • 13. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 914x
  • 0
Naj darček v živote

Miroslava Kubáňová

Naj darček v živote

Každý študent to určite pozná, posledný deň na intráku a vy máte ledvo na vlak domov a tak sa prekonáte a zavítate aj do jedálne. Od hladu vám chutí aj to, čomu tam hovoria jedlo. Ja to robievam často pretože jedlo je môj druhý život a keď skončím v piatok školu frčím do jedálne a až potom na intrák odkiaľ vezmem svoje nabalené veci domov na vlak. Lenže nie vždy je všetko tak ako by sme chceli...

  • 11. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 790x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu