reklama

Keď sa darí, tak sa darí....

Prišla som po dvoch mesiacoch domov čo znamenalo okrem radosti aj mnoho starostí. Nejaké tie behania po úradoch a samozrejme aj po doktoroch. Z takýchto činností väčšinou býva človek unavený a s pocitom, že zabil celý deň a nič neurobil. Ešte teraz ma nohy bolia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Rozospato som o šiestej ráno vypadla z domu aby som sa v nemocnici stihla dostať k dobrému poradovému číslu u doktorky, kde som získala šťastnú sedmičku a uháňala som rýchlo k druhej doktorke na odbery. Potom som ešte mala hodinku čas a skočila som domov sa naraňajkovať, keďže bývam na sídlisku, ktoré sa nachádza na kopci nad nemocnicou. Za necelú polhoďku som bola doma. Spokojná so sebou som sa napapaná a šťastná, že zachvíľu mám pokoj a môžem skočiť s kamoškou niekam von po dlhej dobe, vybrala späť do nemocnice.V čakárni ma ovalilo dusno a dúfala som, že vypadnem čo najskôr lebo inak sa udusím. Po polhodine vyšla sestrička a začala hovoriť niečo o tom, že nemám právo na výmenu skiel, len raz za tri roky, ale že keď sami zdá, že horšie vidím tak mi ten zrak pani doktorka skontroluje. Tak som sa jej spýtala, či si môžem vziať teda šošovky, lebo na tie nepotrebujem nič. Sestrička mi povedala, že to potom musím zájsť potom ešte k inej očnej lebo oni šošovky nepredávajú. Reku dobre tak si teda počkám na vyšetrenie, keď už to vyzerá, že som na rade.Nakoniec po ďalšej hodine ma už skoro zavolala dnu ale predtým, než som vošla, vypýtala si odo mňa doporučenie."Načo doporučenie?" prišlo mi to smiešne. Veď na očné chodím už takmer jedenásť rokov.Sestrička mi vysvetlila, že to je nejaký nový zákon či čo. Vraj platí už od januára a doktorka by za vyšetrenie nedostala preplatené od poisťovne. Tak fajn. Znova som sa vyhrabala hore na kopec na naše sídlisko lebo tam mám svoju obvodnú doktorku. Potom zasa naspäť s tým, že som sa tešila, že už som na rade a čochvíľa sa budem môcť hodiť do studenej vody doma vo vani.Na moje prekvapenie sa nič také nestalo, ba naopak sestrička zobrala všetkých pacientov a až potom ako poslednú zavolala mňa. Bola som maximálne napálená. Hneď po vstupe do ordinácie sa mi doktorka začala ospravedlňovať. Vraj nejaký pacient odišiel zo všetkými mojimi vecami a zdravoným záznamom, asi sa pomýlil alebo čo. A oni ma nemohli zobrať, lebo ho zháňali aby sa vrátil.Také niečo sa môže stať fakt len mne, no ozaj. Ale som rada, že som to prežila bez ujmy na zdraví, ak nerátam psychické a fyzické vyčerpanie z behania hore dolu a čakania do druhej poobede na vyšetrenia v tomto horúcom počasí.:)

Miroslava Kubáňová

Miroslava Kubáňová

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladé žieňa snažiace sa prežiť v tejto džungli menom SVET. Zatiaľ sa mi však nedarí vyzerať vždy normálne, ale na to si časom zvyknete (Dúfam). Zoznam autorových rubrík:  OkamihyŽivotné trampotyMoje výplodyNaša trieda

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu