reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslava Kubáňová

Miroslava Kubáňová

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladé žieňa snažiace sa prežiť v tejto džungli menom SVET. Zatiaľ sa mi však nedarí vyzerať vždy normálne, ale na to si časom zvyknete (Dúfam). Zoznam autorových rubrík:  OkamihyŽivotné trampotyMoje výplodyNaša trieda

reklama

Životné trampoty

Absurdná realita?

Miroslava Kubáňová

Absurdná realita?

Na jednom fóre, ktoré často navštevujem, sa nedávno rozprúdila divoká debata po tom, čo môj kamarát postol link s poburujúcou správou. Išlo o prípad štrnásťročnej znásilnenej Poľky, ktorej aktivisti neuznávajúci potraty bránia v interrupcii.

  • 30. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 269x
  • 33
Keď sa darí, tak sa darí....

Miroslava Kubáňová

Keď sa darí, tak sa darí....

Prišla som po dvoch mesiacoch domov čo znamenalo okrem radosti aj mnoho starostí. Nejaké tie behania po úradoch a samozrejme aj po doktoroch. Z takýchto činností väčšinou býva človek unavený a s pocitom, že zabil celý deň a nič neurobil. Ešte teraz ma nohy bolia.

  • 24. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 888x
  • 6
Naša "drahá" kultúra.

Miroslava Kubáňová

Naša "drahá" kultúra.

Do mojich uší sa často dostávajú informácie o tom, že na Slovensku je to biedne, čo sa týka návštevnosti kín a podobných kultúrnych zariadení, ale aj čítania kníh. Vraj naša mládež kultúrne nežije a pod. Zaujímalo by ma či tí, čo sa na tom pohoršujú, vedia, koľko taká malá návšteva stojí...

  • 30. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 983x
  • 17
Podporiť treba aj najlepších.

Miroslava Kubáňová

Podporiť treba aj najlepších.

" Keď si polepšíš známky dostaneš bicykel, psa, počítač či mobil..." Takto sa motivujú deti k učeniu. Paradoxne jednotkárovi to nikto nepovie. Za prvé už sa zlepšiť nemôže a za druhé, dobre sa učí ,tak akosi nikoho nenapadne povedať, že za dobré vysvečko dostane odmenu. Ale keď sa dovalí domov s nejakou tou trojkou z písomky...ajajaaaj.

  • 20. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 779x
  • 7
Aj sny sú dôležitá vec.

Miroslava Kubáňová

Aj sny sú dôležitá vec.

Minule som šla po meste s kamošom a uvideli sme jedno z tých super áut o akých sa nám normálnym ľuďom len sníva. Samozrejme ako správny chlap zahlásil, že by si raz také chcel odparkovať do svojej garáže. A ja na to:" Dám si ho do zoznamu Keď budem veľká a bohatá." Neverili by ste ako sa vám taký zoznam niekedy zíde..

  • 19. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 736x
  • 4
reklama
Trápiť sa je ľudské.

Miroslava Kubáňová

Trápiť sa je ľudské.

Problémy sa menia. Najprv je ťažké rozprávať, potom je ťažká škola a nakoniec otravná práca. Tie, čo sú za nami sa nám zdajú malicherné a tie čo nás ešte len čakajú vyzerajú byť hrôzostrašné a trápia nás. Ale keď niekto povie, že to dobre dopadne a zvládneme to, je mu jasne vysvetlené, že nemá pravdu. Vždy ma najviac hnevalo keď som mala nejaký problém alebo som sa bála niečoho a niekto povedal, že si nemám robiť zbytočné nervy ,"Veď sú aj horšie problémy.",to ma vedelo maximálne vytočiť.A koho by nie? Ale keď je po probléme...

  • 18. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 934x
  • 4
Nekradnú len zlodeji.

Miroslava Kubáňová

Nekradnú len zlodeji.

Všade kam sa človek pozrie, vo vlakoch a autobusoch či staniciach, všade vás niečo upozorňuje na to aby ste si strážili svoje osobné veci a doklady. Ale čo urobíte keď ten, kto vás okradne nie je zlodej ale osoba, ktorej nič nemôžete spraviť??Napríklad žena za priehradkou alebo predavačka.

  • 27. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 943x
  • 4
žeby objav storočia?

Miroslava Kubáňová

žeby objav storočia?

Vždy som riešila problém s premoknutím topánok a myslím, že nie som jediná. V teniskách je voda zachvíľku a do kadejakých kožených a podobných pevných sa časom aj tak tá voda dostane. No vo veľkej búrke premoknete nech by ste čokoľvek robili. Jediným riešením doteraz boli pre mňa nohy v papučiach a zadok na gauči pred telkou. To ale nefunguje keď potrebujete ísť niekam do práce, do školy, k doktorke alebo nebodaj na úrad. Nakoniec bolo riešenie prekvapivo jednoduché.

  • 2. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 140x
  • 19
Diagnóza- štastie

Miroslava Kubáňová

Diagnóza- štastie

Pre každého je štastie niečo iné. Niektorým na to stačí pivečko a dobrý futbal iní zasa uprednostňujú veľký kapitál a sú aj takí, ktorým postačia nemateriálne hodnoty ako napríklad láska. Ja som niekde bližšie k tým nemateriálnzm hodnotám, bohužiaľ peniaze sú dnes nevyhnutné, či sa mi to páči alebo nie. Tento blog je reakciou na môj nedávny výlev smútku napísaný na konci mája. Odvtedy sa zmenil nielen môj prístup k životu ale aj tá moja smola. Mnohí ste mi písali, že mám dať vedieť ako som dopadla tak teda čítajte.

  • 2. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 512x
  • 1
Prečo cigáň nie je pes?

Miroslava Kubáňová

Prečo cigáň nie je pes?

V poslednej dobe počúvam z reklám kadečo a poriadne ma to zaráža. Všade vidím bilboardy o tom čo všetko by sme mali pre svojich miláčikov spraviť aby boli spokojní a šťastní. A čo ľudia? Tí spokojní byť nemusia?.

  • 24. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 069x
  • 26
reklama
Jednotky sú trápením

Miroslava Kubáňová

Jednotky sú trápením

Nechcem hovoriť o prezývkach typu bifľoš ale o bolesti a smútku, ktorú ja spôsobujem našim. Sú šťastní, že majú dvojičky, syna a dcéru, ktorí majú dobrú hlavu a tak sa ani veľa učiť nemusia a vedia. Zároveň sa však trápia, že nemôžu dať svojim ratolestiam to, čo by potrebovali.

  • 27. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 304x
  • 57
Nič netrvá večne

Miroslava Kubáňová

Nič netrvá večne

Život prináša mnoho vecí, či už radostných alebo smutných. Niekedy sa nám zdá, že je toho primálo, inokedy priveľa, záleží od toho, či je to dobré a či zlé..

  • 26. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 030x
  • 1
Som snáď chlap?

Miroslava Kubáňová

Som snáď chlap?

Nikdy som nevidela Titanic a nemám potrebu neustále dookola pozerať Hriešny tanec. Neplačem nad romantickými filmami a neznášam telenovely. Nepremýšľam o tom, čo budem mať na svadbe ani neriešim dva dni dopredu, čo si mám preboha obliecť do školy a podobne. Som trochu iná.. no a? To predsa neznamená, že moje názory nemajú cenu...

  • 24. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 097x
  • 42
Závislá na diéte?

Miroslava Kubáňová

Závislá na diéte?

Na intráku sa pri našej skvelej jedálenskej strave často stretávam s tým, že niekto nejde jesť, pretože to jednoducho nepovažuje za jedlo, alebo to proste nemá rád. V takomto prostredí je ťažké všimnúť si, či to niekto skutočne robí preto, že mu nechutí, alebo preto, že má problém. Bohužiaľ sa na to príde neskoro a presvedčiť bulimičku...

  • 17. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 217x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu